Hoe wordt mijn bestelling opgestuurd?
Onze pakketten worden verstuurd via Bpost. Bestellingen tot en met twee items gaan altijd via gewone post en ontvangt u dus in uw brievenbus.
Bestellingen van meerdere of fysiek grotere items (bvb: LP's of een sweater) worden per postpakket verstuurd. Bpost bezorgt de bestelling overdag op het door u aangegeven afleveradres. Bent u niet aanwezig als de bestelling wordt aangeboden dan zal de Bpost-medewerker een bericht in de bus achterlaten met daarop het adres van het postkantoor of postpunt waar de bestelling vanaf de volgende werkdag kan worden afgehaald.
Wat zijn de verzendingskosten?
De verzendkosten binnen België/Nederland bedragen €6 per order.
Voor andere Europese Landen is dit €10 per order.
Kan ik mijn order zelf afhalen?
Dit kan gebeuren te Gent (Hogeweg 173) elke werkdag tussen 9u en 17u of in Hansbeke (Grote Merestraat 3) buiten de kantooruren op afspraak. Plaats uw order via de website en wij contacteren u voor een afspraak.
Wat is de leveringstermijn?
Bestellingen worden geleverd binnen de 10 werkdagen. Tenzij het een preorder betreft of anders vermeld is bij het product.
Indien u koos voor afhaling, zal u door ons worden gecontacteerd.
Voor landen buiten België kan de levertermijn langer zijn.
Ik heb een niet compleet/foutief pakket ontvangen, wat nu?
Controleert u altijd goed of uw bestelling compleet is zodra u uw bestelling ontvangt. Indien uw bestelling niet compleet of foutief is, reageert u dan op de bevestigingsmail en geeft u zo precies als mogelijk aan wat er ontbreekt of foutief is aan uw bestelling.
Wij nemen na ontvangst van uw bericht zo snel als mogelijk contact met u op.
Ik heb nog andere vragen ...
Neem dan contact op met ons via info@mistert.be of de contactpagina.